Колеги, търсих подобна тема, но не можах да намеря. Та направо на въпроса- има ли някой впечатления около Алфа 156 Фейслифт (2004-2005) с 20 клапановия Мултиджет. В България не съм видял да се продават такива коли (има само 1 в Мобиле) и няколко с малкия мотор. Та конкретно ме интересува някой карал ли е 156-ца с такъв мотор да изкаже някакви впечатления, както и до колко подлежи на силов тунинг (чувал съм че има потенциял до 240-250 коня с по-голямо турбо, кулер, генерация и т.н.) но това ли му е тавана, който може да се постигне? Заводския съединител на 156 Фейслифт и на 166 Фейслифт различен ли е? За нещо такова става въпрос http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=vijt33ax1zlt
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Алфа 156 Фейслифт 2.4 20V MJet
Collapse
X
-
240-250 коня и ще правиш полуоски, скорости и околните всеки месец...
Иначе има едно комби в Мобилето, 2.4 20В, погледни го.2005та година 119к км със сервизна история твърдят....
Мотора е еднакъв в 156 и 166 до 2005та година.После в 166цата се монтира 185кс мотор, който е Евро4....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
-
-
Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщениеПреди 2 дни разкарах една такава из Leipzig, беше с power box и няма такова вървене просто. Ако имаш възможност грабвай една такава, чипвай и няма да имаш равен.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Е чак пък достатъчни! Подбери запазена бройка и действай240-250 коня са напълно постижими при положение че 136 коня без електронно управление стига до 210 коня...
AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Абе 6500 евра за такава бангия като 156 са прекалено много пари. Знам за една 159 2,4mjet, кято съвсем наскоро си смени собственика за 14к, и е с история само в бг. Със сигурност могат да се намерят и много други примери. Та ти си прави сметката струва ли си изобщо да се заглеждаш в технологично остарял автомобил и да наливаш за него толкова париAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение240-250 коня и ще правиш полуоски, скорости и околните всеки месец...
Иначе има едно комби в Мобилето, 2.4 20В, погледни го.2005та година 119к км със сервизна история твърдят....
Мотора е еднакъв в 156 и 166 до 2005та година.После в 166цата се монтира 185кс мотор, който е Евро4....
Comment
-
Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщениеВидях я, на снимки изглежда добре, но си търся седан, а и по Германско ги гледам че предимно комбинати продават. Защо да правя скорости и полуоски, не мисля че на тоя мотор от малко покачване на мощността ще се разглоби на парчета от многото пауър, здрав го дават по принцип. Намирането на седан ще е трудна мисия, още повече с TI салона. Ти на твойта какви ремонти си и правил и какво се разбива най-често?
Koлата е с 400нм въртящ момент.По това време Алфа не са имали предавателен механизъм, който да поеме такова натоварване.В резултат на което скоростите са от Опел, а полуоските са някаква мешавица между Ситроен, Алфа и не знам си къв Дзвер още...ти си прави сметките.
Аз дотук съм сменил маховик и съдеинител(много често сдават багажа), 3200лв за това удоволствие, правил съм семеринги, сменил съм дебитомер, ЕГР клапан(това май не беше нужно), една тръба на турбото, една на генерацията, един-два носача и тампона, един обтегач на аксесоарните ремъци(300лв СКФ) и други дребни ремонти....това освен обслужването.
Много важен момент е водната помпа и ремъците да се сменят навреме....максимум на 50,000-60,000км...
Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бетаLast edited by Satanism; d.m.y г., 14:47.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеОо...с мойта не се и захващай, дотук съм я платил още веднъж
Koлата е с 400нм въртящ момент.По това време Алфа не са имали предавателен механизъм, който да поеме такова натоварване.В резултат на което скоростите са от Опел, а полуоските са някаква мешавица между Ситроен, Алфа и не знам си къв Дзвер още...ти си прави сметките.
Аз дотук съм сменил маховик и съдеинител(много често сдават багажа), 3200лв за това удоволствие, правил съм семеринги, сменил съм дебитомер, ЕГР клапан(това май не беше нужно), една тръба на турбото, една на генерацията, един-два носача и тампона, един обтегач на аксесоарните ремъци(300лв СКФ) и други дребни ремонти....това освен обслужването.
Много важен момент е водната помпа и ремъците да се сменят навреме....максимум на 50,000-60,000км...
Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета
Comment
-
Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщениеИ точно на мджета 2005-6 кое му е технологично остарялото бе пич .
И окачването не е като твоето и визията и двг-то.
И трите неща са доста напред в технологично отношение от Ауди БМВ и други класни производители
Що не мислиш първо
Comment
-
Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщениеТова за Опелската скоростна кутия го знам, поради тая причина не може да се сложи и Q2 диференциял. Но това означава ли, че кутията е много чуплива? Ти на твоята чип имаш ли, че си сменял съединител?
кутията е гадна, може да се сложи диф, ама е доста по-скъп...тамън съм си го поръчал аз....
ако искаш ми пиши на скайпа, ако нещо друго те интересува....аз силно ти препоръчвам комба да си търсиш....
Апропо, 2.4jtdm 200кс 159-ката може да ме хване за разхода....и за вървенето...Last edited by Satanism; d.m.y г., 15:23.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Колата е страхотна, годината е добра. Ще върви доста добре.
159 е страхотна, ма цените започват от 17-18 хилки. Поддръжката на 159 в доста по-скъпа...а технологично остаряла...ще я кара 3 годинки и ще и се радва...в обявата колата е седан колега...sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеКое му е супер технологичното? Шасито е представено 1997г. и се разпуква, както всички коли от това време. Има 3 звезди, по-зле от Шкода Фабия. 159 е с 5. Нищо общо между двете. Окачването е същото като на другите 156 - скъпо и неподходящо за Бг. Мджета не е като на 159. Не си струва парите, по-добре 159 - по-тежка от 156, но по-добра във всяко друго отношение., а и колегата който пита за колата иска да извлече мощност от нея и скорост а 159 определено не е оферта за него
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета!!!
маховик - >850лв., Съединител комплект с усиления притискателен диск - >500лв., труд - >150лв.
Полуоска надали ще скъса щото там, където е моментът на усукване, те са удебелени. Но посочените по-горе - моментално, ако не са специално изпълнение
И стига с тия шкоди и голфове, тук не е Перник! И 400Nm е колосално число
Comment
Comment