Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Алфа 156 Фейслифт 2.4 20V MJet

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за Алфа 156 Фейслифт 2.4 20V MJet

    Колеги, търсих подобна тема, но не можах да намеря. Та направо на въпроса- има ли някой впечатления около Алфа 156 Фейслифт (2004-2005) с 20 клапановия Мултиджет. В България не съм видял да се продават такива коли (има само 1 в Мобиле) и няколко с малкия мотор. Та конкретно ме интересува някой карал ли е 156-ца с такъв мотор да изкаже някакви впечатления, както и до колко подлежи на силов тунинг (чувал съм че има потенциял до 240-250 коня с по-голямо турбо, кулер, генерация и т.н.) но това ли му е тавана, който може да се постигне? Заводския съединител на 156 Фейслифт и на 166 Фейслифт различен ли е? За нещо такова става въпрос http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=vijt33ax1zlt

  • #2
    240-250 коня и ще правиш полуоски, скорости и околните всеки месец...
    Иначе има едно комби в Мобилето, 2.4 20В, погледни го.2005та година 119к км със сервизна история твърдят....

    Мотора е еднакъв в 156 и 166 до 2005та година.После в 166цата се монтира 185кс мотор, който е Евро4....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      Тя и без тунинг си е резачка. Не гледай конете, а въртящия момент. Ако я купиш не я тунинговай. Иначе трябва да смениш доста неща. Не е с борд компютър, а с инфоцентър. VDC-то е страхотно нещо
      Last edited by Godfather; d.m.y г., 21:37. Основание: грешка

      Comment


      • #4
        Преди 2 дни разкарах една такава из Leipzig, беше с power box и няма такова вървене просто. Ако имаш възможност грабвай една такава, чипвай и няма да имаш равен.
        Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
        Alfa Romeo 164 3.0 V6

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
          Преди 2 дни разкарах една такава из Leipzig, беше с power box и няма такова вървене просто. Ако имаш възможност грабвай една такава, чипвай и няма да имаш равен.
          175 коня на преден мост са и напълно достатъчни, чипа само може да ти докара излишни разходи по силовата периферия.
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #6
            Е чак пък достатъчни! Подбери запазена бройка и действай 240-250 коня са напълно постижими при положение че 136 коня без електронно управление стига до 210 коня...
            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

            Comment


            • #7
              Абе 6500 евра за такава бангия като 156 са прекалено много пари. Знам за една 159 2,4mjet, кято съвсем наскоро си смени собственика за 14к, и е с история само в бг. Със сигурност могат да се намерят и много други примери. Та ти си прави сметката струва ли си изобщо да се заглеждаш в технологично остарял автомобил и да наливаш за него толкова пари
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                240-250 коня и ще правиш полуоски, скорости и околните всеки месец...
                Иначе има едно комби в Мобилето, 2.4 20В, погледни го.2005та година 119к км със сервизна история твърдят....

                Мотора е еднакъв в 156 и 166 до 2005та година.После в 166цата се монтира 185кс мотор, който е Евро4....
                Видях я, на снимки изглежда добре, но си търся седан, а и по Германско ги гледам че предимно комбинати продават. Защо да правя скорости и полуоски, не мисля че на тоя мотор от малко покачване на мощността ще се разглоби на парчета от многото пауър, здрав го дават по принцип. Намирането на седан ще е трудна мисия, още повече с TI салона. Ти на твойта какви ремонти си и правил и какво се разбива най-често?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
                  Видях я, на снимки изглежда добре, но си търся седан, а и по Германско ги гледам че предимно комбинати продават. Защо да правя скорости и полуоски, не мисля че на тоя мотор от малко покачване на мощността ще се разглоби на парчета от многото пауър, здрав го дават по принцип. Намирането на седан ще е трудна мисия, още повече с TI салона. Ти на твойта какви ремонти си и правил и какво се разбива най-често?
                  Оо...с мойта не се и захващай, дотук съм я платил още веднъж

                  Koлата е с 400нм въртящ момент.По това време Алфа не са имали предавателен механизъм, който да поеме такова натоварване.В резултат на което скоростите са от Опел, а полуоските са някаква мешавица между Ситроен, Алфа и не знам си къв Дзвер още...ти си прави сметките.
                  Аз дотук съм сменил маховик и съдеинител(много често сдават багажа), 3200лв за това удоволствие, правил съм семеринги, сменил съм дебитомер, ЕГР клапан(това май не беше нужно), една тръба на турбото, една на генерацията, един-два носача и тампона, един обтегач на аксесоарните ремъци(300лв СКФ) и други дребни ремонти....това освен обслужването.
                  Много важен момент е водната помпа и ремъците да се сменят навреме....максимум на 50,000-60,000км...


                  Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета
                  Last edited by Satanism; d.m.y г., 14:47.
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Оо...с мойта не се и захващай, дотук съм я платил още веднъж

                    Koлата е с 400нм въртящ момент.По това време Алфа не са имали предавателен механизъм, който да поеме такова натоварване.В резултат на което скоростите са от Опел, а полуоските са някаква мешавица между Ситроен, Алфа и не знам си къв Дзвер още...ти си прави сметките.
                    Аз дотук съм сменил маховик и съдеинител(много често сдават багажа), 3200лв за това удоволствие, правил съм семеринги, сменил съм дебитомер, ЕГР клапан(това май не беше нужно), една тръба на турбото, една на генерацията, един-два носача и тампона, един обтегач на аксесоарните ремъци(300лв СКФ) и други дребни ремонти....това освен обслужването.
                    Много важен момент е водната помпа и ремъците да се сменят навреме....максимум на 50,000-60,000км...


                    Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета
                    Това за Опелската скоростна кутия го знам, поради тая причина не може да се сложи и Q2 диференциял. Но това означава ли, че кутията е много чуплива? Ти на твоята чип имаш ли, че си сменял съединител?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                      И точно на мджета 2005-6 кое му е технологично остарялото бе пич .
                      И окачването не е като твоето и визията и двг-то.
                      И трите неща са доста напред в технологично отношение от Ауди БМВ и други класни производители

                      Що не мислиш първо
                      Кое му е супер технологичното? Шасито е представено 1997г. и се разпуква, както всички коли от това време. Има 3 звезди, по-зле от Шкода Фабия. 159 е с 5. Нищо общо между двете. Окачването е същото като на другите 156 - скъпо и неподходящо за Бг. Мджета не е като на 159. Не си струва парите, по-добре 159 - по-тежка от 156, но по-добра във всяко друго отношение.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
                        Това за Опелската скоростна кутия го знам, поради тая причина не може да се сложи и Q2 диференциял. Но това означава ли, че кутията е много чуплива? Ти на твоята чип имаш ли, че си сменял съединител?
                        Има чип, но съединителя и маховика ги сменях преди това....
                        кутията е гадна, може да се сложи диф, ама е доста по-скъп...тамън съм си го поръчал аз....
                        ако искаш ми пиши на скайпа, ако нещо друго те интересува....аз силно ти препоръчвам комба да си търсиш....


                        Апропо, 2.4jtdm 200кс 159-ката може да ме хване за разхода....и за вървенето...
                        Last edited by Satanism; d.m.y г., 15:23.
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          Колата е страхотна, годината е добра. Ще върви доста добре.
                          159 е страхотна, ма цените започват от 17-18 хилки. Поддръжката на 159 в доста по-скъпа...а технологично остаряла...ще я кара 3 годинки и ще и се радва...в обявата колата е седан колега...
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                            Кое му е супер технологичното? Шасито е представено 1997г. и се разпуква, както всички коли от това време. Има 3 звезди, по-зле от Шкода Фабия. 159 е с 5. Нищо общо между двете. Окачването е същото като на другите 156 - скъпо и неподходящо за Бг. Мджета не е като на 159. Не си струва парите, по-добре 159 - по-тежка от 156, но по-добра във всяко друго отношение.
                            Както колегата сатанизъм каза , 159 нито е по-бърза нито е с по-нисък разход , по-скъпа е с по -скъпа подръжка , и дори на мен 156 фацелифт ми харесва повече от 159, защото купето на 156 все още може да наподоби спортно , докато 159 е прекаленоо огромна , а и колегата който пита за колата иска да извлече мощност от нея и скорост а 159 определено не е оферта за него
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #15
                              Колкото за 156 и 159, дет викат хората тая 156-ца с мджетите е 159 бета !!!
                              маховик - >850лв., Съединител комплект с усиления притискателен диск - >500лв., труд - >150лв.
                              Полуоска надали ще скъса щото там, където е моментът на усукване, те са удебелени. Но посочените по-горе - моментално, ако не са специално изпълнение
                              И стига с тия шкоди и голфове, тук не е Перник! И 400Nm е колосално число

                              Comment

                              Working...
                              X